Welkom bij het Peppel Fotografenteam

 

Concertfotografie in De Peppel houdt in:

  • Je bent onderdeel de fotografiewerkgroep als vrijwilliger van De Peppel.
  • Alle vrijwilligers van De Peppel ondertekenen een vrijwilligerscontract.
  • Maandelijks is er een vrijwilligersbijeenkomst waarbij het rooster en de lopende zaken worden besproken.
  • Als vrijwilliger bij De Peppel hoef je uiteraard geen entree te betalen als je werkt en ontvang je vrijwilligerstegoed voor je gewerkte shifts.
  • Heb je geen dienst? Dan mag je gratis naar binnen mits je de maand ervoor hebt gewerkt.

 

Op de avond zelf:

  • Zorg dat je aanwezig bent 30 minuten voordat de deuren openen voor publiek.
  • Peppelshirts liggen boven klaar. Na dienst in de wasmand.
  • Sta je ingeroosterd maar kan je onverhoopt toch niet aanwezig zijn? Probeer eerst zelf een vervanger te regelen.
  • Roosterwijzigingen of absentie altijd melden bij de floormanager + een mailtje naar info@peppel-zeist.nl.
  • Spullen veilig bewaren? Zet ze in de garderobe of op het kantoor boven. Deze deur kan op slot. Vraag naar de sleutel bij de floormanager.

De foto’s:

  • Worden door De Peppel geplaatst op Facebook en Instagram.
  • Fotograaf maakt zelf een selectie en bereidt ze voor voor publicatie op het web:
    • Max 10 foto's per band.
    • Max 30 foto’s per avond.
    • Langste zijde max 1024 px.
    • Peppel watermerk toevoegen
  • Naamgeving als volgt: Datum-Naam Band-Naam Fotograaf.jpg dus 2022-10-27-Waving-Hands-Naam-Fotograaf.jpg
  • Foto’s uiterlijk de woensdag na het concert opsturen naar info@peppel-zeist.nl.
  • Soms wil De Peppel / KunstenHuis Idea foto’s gebruiken voor promotionele doeleinden. In dat geval zullen we je vragen om een hoge resolutieversie zonder watermerk en toestemming voor publicatie.
voorbeeldfoto-met-uitleg